marți, 18 ianuarie 2011

Common sense?

Habar nu am, o fi la ordinea zilei, sau o exceptie, cert e ca mi-am blocat (somehow) pagina; practic, am experimentat acel 'mistry' din al meu Zeenat's. -si da, de aia n'am mai scris-

Ajung iarasi la concluzii; ma frustreaza mijloacele de transport in comun. Intr-adevar, e un mijloc de transport, dar spre comun, spre mediocru.
A si p(o)luat putin azi, oameni transpirati, haituiti, carand plase cu cele necesare traiului a la carte.
Clar, ca sa nu ramana singuri cu de'ale lor, isi povestesc despre copii, nepoti, sefi de la lucru, meniul de astazi la pranz.
Ceva de genu'...
-Leanooo! Aci, in spate, ma veeezi?
-Vai Angela, de cand nu te-am mai vazut!?
-Ce-ai ma prin plase, vad ca luasi spanac, le faci la pranz la astia?
-Da, ma tot gandi ce sa mai fac de mancare, astia toti cu mofturile lor si siluetele lor nu stiu ce e aia o ciorbica buna; mananca pe la lucru, toate porcariile alea livrate pe banii firmei...
-Ei, lasa-i, asa-i cu noua generatie. Ia zi, Aurel ce mai face?
-O, dragul de el, vrea sa se faca inginer, e acum la informatia, tareee talentat baiatu'...


TRADUCERE:

-> Vede ca Leana vine de la cumparaturi, musai trebe vazut ce a mai cumparat, ce retete noi, cam ce mai face Aurel, doar doar devine fruntasa!
-> Clasic, ascundem frustrarea cu politetea falsa, nu?
-> "HA! spanac facui acu' doua zile!"
-> Faima gospodariei, in conflict cu woorkcohoolismul si cariera scade lamentabil...
-> Repede si urgent trebe intrebat de Aurel, ca mai sunt doar doua statii.
-> Aurel e defapt un frustrat la mate-info, ce numai inginer nu s-ar face, fiind ocupat cu 1. masturbarea si 2. calculatorul, personaj bine descris prin sintagma "rusine musamalizata a familei".

In mijlocul unui moment de genul m-am trezit eu azi, in tramvai. Zilele bune sunt supraevaluate.

2 comentarii:

  1. mai, eu sper ca tu vroiai sa spui mizantropie (cu 'z', din cate stiu eu...) si n-are de ce s-o bata vina, e batuta si asa de soarta.
    iar de nu, ar ramane doar varianta de Miss antropic... ceea ce ar reprezenta umanul.
    either, nu ce aveam eu in in cap cand am scris ;)

    RăspundețiȘtergere